Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Poka¿ wszystkie komentarzeDla mnie optymalnie na dzieñ dzisiejszy 140 kg full bak 15l , ko³a 17 p100 t 150 , skoki po 15 optymalnie zestrojone miedzy sportem i komfortem pod moja wage, kat g³woki ramy oko³o 27 ,grubosc goleni 50 mm,idealna ergonomia wygodne siod³o jednoosobowy z ty³u zad.pek wydech pod zad.pkiem ,1 gar 700 ccm 60 kucy w zakresie 5-7.5 tys ,licznk jak w yzf125r z mozliwoscia kalibrowania predkosciomierza jak w licznkach universalnych sciagajacy dane zprzednego kola nigdy z tylnego ,dopracowana aerodynamika ( moto w stylu wstreetfighter -naked )z niezaduza przednia czasza ostra zakonczona jak dziób or³a ( bo tak mi sie podoba) ,na wtrysku ,hamulce niedozagrzania w warunkach drogowych , przebiegi miedzyserwisowe 24 tys km to dla mnie optymalne moto na dzien dzisiejszy .
Odpowiedzpredkosc na okregu 46 m jak w sportach 60 km/h przy mniejszym ugieciu w stawach kolanowaych ze wzgledu na wiekszy przeswit i odleg³osc siod³a do podnózków .
Odpowiedzaaaaa i regulacja mocy suwakiem na manetce w zakresie od 0 KM do pe³nej mocy
Odpowiedz